Stanowiska targowe
Stanowiska targowe
Firmy coraz częściej decydują się prezentować oferty podczas targów. Jest to jedna z form bezpośredniego komunikowania się z potencjalnymi klientami. Również i oni chwalą sobie taki sposób zapoznawania się z propozycjami, produktami przedsiębiorców czy instytucji. Przechadzają się niezobowiązująco między stoiskami, a gdy coś go zainteresuje (np. slogan czy logoi), przystaje, żeby porozmawiać z przedstawicielem marki, poznać szczegóły współpracy, itp.
Konstruowanie stanowisk targowych wymaga doświadczenia, solidnego sprzętu i kompetencji technicznej wykonawców. Dlatego organizując wystawę, warto zgłosić się do ekipy, która pomoże Ci osiągnąć zadowalające rezultaty.
Najpierw dowiadujemy się, jakie są wymagania branży oraz charakter konkretnego przedsięwzięcia. Czy impreza odbywa się na zewnątrz, czy pod dachem? Jeśli w grę wchodzi pierwszy wariant, dostarczamy stanowiska zadaszone. Pomocne są również mobilne postumenty – które dowolnie konfigurujemy.
Jeśli chcesz przyciągnąć uwagę odbiorców, Twoje stanowiska muszą być dobrze wyeksponowane i wyglądać estetycznie. Impuls wzrokowy sprawi, że potencjalny klient stanie przy ladzie prosząc o więcej szczegółów.
Aby uzyskać taki efekt mamy wiele przydatnych konstrukcji i akcesoriów. Proste w obsłudze są roll-up’y, czyli rozwijane/zwijane plansze z reklamą, informacją o promocji, szczegółową ofertą. Podobną rolę spełniają ścianki banerowe, na których lokujemy logo, logotyp lub sygnet firmy. Czasem nie może też zabraknąć lad, szczególnie w przypadku targów kulinarnych.
Natomiast słupki odgradzające klarownie separują poszczególne stanowiska, ułatwiając zebranym swobodne przemieszczanie się pomiędzy nimi.
Stworzymy Ci naprawdę wiele możliwości! Stanowiska targowe skupią na sobie zainteresowanie odbiorców!